loading...
روخان صدا
admin1 بازدید : 157 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

کنسرت گیلکی گروه «هم آوایان تاسیان» به سرپرستی «حسین تقی نژاد» اوایل شهریور ماه ۹۴ در شهر کرج به اجرا در می آید.

به گزارش خبرنگار ، گروه گیلکی «هم آوایان تاسیان» در تاریخ ۵ شهریور ماه سال جاری (ساعت ۲۱:۳۰) در تالار «شهیدان نژاد فلاح» کرج برگزار می شود.

هنرمندان حسین تقی نژاد (سنتور- سرپرست گروه)، امیر ادراکی (کمانچه)، سروش شجاع طلب (کمانچه آلتو)، فرهاد یحیی پور (نی)، حمید سماعی (موراژ)، مریم پوریا (سه تار)، زهرا زولفا (سه تار)، رامتین ربن شه (کوبه ای)، آرین قلی پور (کوبه ای)، ملاحت حداد، نادیا امیرنژاد و محمود فرضی نژاد (هم خوان) و علی شرفی نژاد (کوبه ای) در این کنسرت به هنرنمایی می پردازند.

 شایان ذکر است که این کنسرت با حمایت موسسه فرهنگی و هنری «سپهر مهر و ماه» و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج به روی صحنه خواهد رفت.

 

 علاقمندان برای خرید بلیت اینترنتی این کنسرت می توانند به سایت www.iranconcert.com مراجعه کنند.

admin1 بازدید : 450 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (1)

سایت فروش اینترنتی «بییپ‌تونز» که به صورت قانونی و دیجیتال اقدام به فروش آثار موسیقایی می کند، آرشیوی از «حسین خواجه امیری» معروف به «ایرج»، خواننده بنام موسیقی کشورمان را در دسترس دوستداران وی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ، «بییپ‌تونز» پایگاه اینترنتی فروش آثار موسیقی است که طی چند سال اخیر سعی کرده با فروش این آثار به قیمتی مناسب، فرهنگ احترام به حقوق مولفان و خالقان اثر را ترویج کند تا گام مثبتی خلاف جهت دانلودهای غیرقانونی موسیقی، که متاسفانه هنوز ابزاری قانونی برای مقابله با آن وجود ندارد، بردارد.

شما گرچه قادرید اغلب آهنگ‌های موجود در بازار موسیقی را از طریق سایت‌های غیرقانونی به صورت رایگان دانلود کنید، اما می‌توانید متفاوت عمل کنید و با صرف هزینه‌ای بسیار اندک یک قطعه یا یک آلبوم موسیقی را با بهترین کیفیت از این سایت دانلود کنید و از این طریق به حقوق مادی و معنوی پدیدآورندگان آن اثر احترام بگذارید.

«بییپ تونز» به عنوان اولین مرجع دانلود آهنگ و موسیقی، با همکاری و مشارکت صاحبان آثار اقدام به جمع‌آوری کامل‌ترین آرشیو آهنگ و موسیقی در ایران کرده است و مبالغ پرداختی شما طبق قراردادهایی مُدون به صاحبان واقعی اثر تعلق می‌گیرد. همه ما می‌توانیم با خرید از این مرجع در واقع راه رسم زندگی مسالمت آمیز در دهکده جهانی را مشق کنیم.

 

در ادامه و از طریق سایت «بییپ تونز» به صورت رایگان، دموی قطعات مربوط به استاد «ایرج» را بشنوید و در صورت تمایل اقدام به دانلود قانونی نمایید.

admin1 بازدید : 74 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

محسن یگانه خواننده ی نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان که چندی پیش تازه ترین آلبوم موسیقی خود را با نام «نگاه من» روانه بازار موسیقی کشور کرد، تور تابستانه کنسرت های خود را آغاز می کند. به گزارش خبرنگار، این خواننده طی تاریخ دوم مرداد ماه سال جاری (ساعت نه شب) در سالن ولیعصر شهر ماکو (آذربایجان غربی) به روی صحنه رفته و تعدادی از قطعات منتخب و محبوبش را به همراه آلبوم «نگاه من»، برای هواداران خود اجرا می کند.

این کنسرت همانند سایر اجراهای این خواننده به رهبری ارکستر «علی ثابت» و با همراهی بنیامین بیانی (ساکسیفون)، حسن فراهانی (ترومپت)، حسین شریفی (ترومبون)، وحید قاسمی و سعید برادران (پرکاشن)، رامین زواری (درامز)، مجید برومند (گیتار بیس)، بابک ملکی (گیتار الکتریک) و عماد نکویی (ویلن) به عنوان نوازنده، برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که این کنسرت نخستین اجرای زنده در شهر ماکو می باشد، ماکو یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی در شمال غربی ایران است که در نزدیکی مرز ایران و ترکیه قرار دارد.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت تابستانه به سایت اینترنتی میهن بلیت به نشانی www.mihanbilit.com مراجعه نمایند.


admin1 بازدید : 105 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

یک کاریکاتوریست در صفحه اینستاگرام خود با درج کاریکاتور امیر تتلو، به حضور او در صداوسیما، فوتبال، ساخت کلیپ هسته‌ای و…اشاره کرده و از انتظارش برای دریافت مجوز ارشاد سخن گفته است!!!

admin1 بازدید : 82 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

 چهارمین آلبوم رسمی «بنیامین بهادری» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان، با عنوان «بنیامین ۹۴»، از صبح امروز (بیست و چهارم تیر ماه) به تهیه کنندگی «بنیامین موزیک» در سراسر کشور منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

برای خواندن همه ی متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

 

 

admin1 بازدید : 74 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

«رضا صادقی» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان در شهر کرج به دیدار دوستدارانش می رود.به گزارش خبرنگار ، این کنسرت طی تاریخ ۱۶ مرداد ماه و در دوسانس به همت شرکت «آوای هنر» و همکاری گروه فرهنگی «میم» و شرکت «سپهر مهروماه» در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار خواهد شد.شایان ذکر است که صادقی در این کنسرت به اجرای قطعات آلبوم جدید خود و همچنین قطعات خاطره انگیز قدیمی خواهد پرداخت و همانند اجراهای گذشته ی صادقی «پویا نیکپور» رهبری ارکستر را بر عهده خواهد داشت.

علاقمندان برای تهیه بلیط و شرکت در این کنسرت می توانند به سامانه ی www.84200.ir مراجعه نمایند.

admin1 بازدید : 94 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

«رضا یزدانی» خواننده بنام موسیقی پاپ – راک کشورمان در ادامه تور کنسرت های خود، ۲۹ تیرماه قرار بوده در سالن «سینما نفت» شهر آبادان به اجرای برنامه بپردازد که این کنسرت لغو شد.

به گزارش خبرنگار ، یکی از مسئولین اجرایی ضمن تایید این خبر، توضیح داد و گفت: «تمامی مجوزهای لازم برای اجرای این کنسرت اخذ شده بود و قراردادی هم با سالن سینما نفت آبادان منعقد کرده بودیم. متاسفانه شب گذشته طی نامه ای سالن سینما نفت اعلام کرد امکان اجرای برنامه در این سالن وجود ندارد و تا این لحظه دلیل قانع کننده ای از سوی دوستان ارائه نشده است. پس از پیگیری های تیم اجرایی، روابط عمومی پالایشگاه نفت آبادان فشارهای خارجی در جهت عدم برگزاری این کنسرت را دلیل عدم واگذاری سینما نفت در تاریخ ۲۹ تیرماه عنوان کرد.»

 

شایان ذکر است که کنسرت «رضا یزدانی» در شهر اهواز طی روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه به همت شرکت «ترانه سرای پارس» برگزار خواهد شد.

admin1 بازدید : 47 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

«مهدی یراحی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان که آلبوم «مثل مجسمه» از وی چندی پیش روانه بازار شد، برای اولین بار در سال ۹۴ به رهبری ارکستر «نیما رمضان» روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ، این خواننده روز نهم مردادماه و طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با مخاطبانش دیدار خواهد داشت، بلیت فروشی این برنامه از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۲۵ تیرماه آغاز شده و علاقه مندان میتوانند به سایت ایران کنسرت و مراکز معتبر فرهنگی و هنری مراجعه کنند و نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

این کنسرت اولین اجرای آلبوم «مثل مجسمه» هم محسوب می‌شود. اثری که روز چهارم تیر به بازار عرضه شد و توانست نظر مثبت مخاطبان این خواننده و اهالی موسیقی را به خود جلب کند. مهدی یراحی در سومین آلبوم رسمی خود با جمعی از چهره‌های مطرح موسیقی همکاری داشت و آثار متفاوتی را نسبت به آلبوم‌های «امپراطور» و «منو رهاکن» ارائه کرد. مثل مجسمه تا این لحظه در صدر جدول فروش سایت «بیپ تونز» قرار دارد.

 

از سوی دیگر گفته می شود که اجرای نهم مرداد یراحی آغازگر تور کنسرت های او هم خواهد بود. توری که بر اساس اعلام مهدی کرد در تمامی استان های کشور برگزار می شود و قرار است این خواننده و گروهش فعالیت بیشتری در زمینه اجرای زنده داشته باشند. آخرین کنسرت مهدی یراحی به بهمن ۹۳ باز می گردد و او پس از اجرای برنامه در شهر اهواز و دیدار با همشهریانش تمام تمرکزش را روی مراحل تهیه و نشر مثل مجسمه معطوف کرد.

admin1 بازدید : 54 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

 تک آهنگ «اما» با صدای «سینا حجازی» که چندی پیش اولین آلبوم رسمی و مجازش را با عنوان «رویا» راهی بازار موسیقی کشور کرد، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ، کار ساخت ملودی، سرایش ترانه و تنظیم این اثر برعهده سینا حجازی بوده است.

شایان ذکر است که این خواننده به زودی به رهبری ارکستر «بهنام ابطحی» در تهران به روی صحنه خواهد رفت.

در آینده می توانید تک آهنگ «اما» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت  روخان صدا  در صورت تمایل دانلود نمایید.

 

admin1 بازدید : 1189 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

«سالار عقیلی» خواننده بنام موسیقی ایرانی به همراه خانواده اش در برنامه پربیننده «خندوانه» با اجرای «رامبد جوان» حضور پیدا کرد و گفت که آرزو دارد کنسرتی رایگان در یک سالن ورزشی برگزار کند.

برای دانلود و خواندن کل مطلب لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 880
  • بازدید سال : 7,738
  • بازدید کلی : 110,857